De voorgelegde documenten omvatten de verslaggeving omtrent de werking van Pidpa over het voorbije jaar 2020. Daarnaast worden nog volgende punten behandeld: toetredingen en/of uitbreidingen van de opdracht van Pidpa bij verschillende gemeenten en benoemingen.
Bij gemeenteraadsbesluit van 4 maart 2019 werd raadslid Hans Heylen aangeduid als afgevaardigde en schepen Eric Van Gestel als plaatsvervangend afgevaardigde voor de huidige legislatuur op de algemene vergaderingen van Pidpa.
Het decreet over het lokaal bestuur van 21 december 2017.
De statuten van de opdrachthoudende vereniging Pidpa.
Het verslag van de raad van bestuur over het jaar 2020, de jaarrekening over het boekjaar 2020 en het verslag van de commissaris worden goedgekeurd.
Het verlenen van decharge aan de bestuurders en de commissaris over het boekjaar 2020, wordt goedgekeurd.
Goedkeuring wordt verleend aan de toetredingen/uitbreidingen van opdracht.
Goedkeuring wordt verleend aan de benoemingen.
Aan de vertegenwoordiger wordt de opdracht gegeven om op de algemene vergadering van 18 juni 2021, overeenkomstig deze beslissing te stemmen evenals op elke andere algemene vergadering die wordt samengeroepen ter behandeling van de agendapunten van deze algemene vergadering.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gelast met de uitvoering van dit besluit en zal onverwijld een afschrift van deze beslissing bezorgen aan Pidpa, Desguinlei 246 te 2018 Antwerpen.